- Товщина палітурки, арк.
- Товщина палітурки, арк.:
-
- В наявності
- Ціна
- Міста
- Міста:
-
-
Термообкладинки пластикові Flex
Пластикова обкладинка UniCover Flex / Plus універсальна і ідеально підходить як для простих щотижневих звітів, так і для документів з високими вимогами до зовнішнього вигляду палітурки - фінансові звіти, презентації, технічна документація, рекламні матеріали та інші документи, які працюють на імідж компанії.
Вона так само відмінно підійде для об'ємних документів - в неї можна переплести від 1 до 470 аркушів.
Матеріал обкладинки - прозорий пластик. Одна сторона обкладинки глянцева, а друга матова. Тому ці обкладинки ще називаються «комбінованими».
Яку сторону зробити першою сторінкою вашого документа - ви вирішуєте самі!
Від комерційної пропозиції залежить, без перебільшень, половина успіху. Презентабельно оформлену пропозицію вказує на те, що ви подбали про свого клієнта і висловлюєте йому свою повагу, що, в свою чергу, призводить до лояльності та продажів.
У наш час електронних технологій все частіше просять вислати пропозицію на пошту, але якщо у клієнта залишиться щось матеріальне, він точно вас не забуде. За статистикою, одну сторінку тексту на екрані читають приблизно 12 секунд, а якщо цей текст роздрукувати, то йому приділяють вже майже 2 хвилини. Значить, ваш документ будуть читати уважніше і вдумливо. А якщо ваше комерційну пропозицію при цьому красиво і акуратно виглядає, його точно не викинуть і будуть час від часу вивчати, що призведе до кінцевої мети будь-якої пропозиції - до продажу ваших товарів або послуг.
Як ви і ваші менеджери оформляєте свої пропозиції?
- Можна просто роздрукувати, скріпити степлером і вкласти в звичайну папку. Але це не справить належного ефекту, і вашу пропозицію, швидше за все, буде викинуто відразу після вашого відходу.
- Можна віддавати документи в друкарню. Але тоді вам доведеться замовляти великий тираж, щоб ціна була прийнятна, а потім чекати кілька днів, коли все буде готово. А ніхто чекати не любить: чия пропозиція буде швидше, вигідніше і цікавіше - той і виграв угоду. Тим більше для кожного клієнта пропозицію унікальне і може змінюватися по ходу переговорів. Значить, друкарня в цьому випадку не підходить.
- Є ще варіант - кожен раз звертатися в копі-центри для оформлення комерційних пропозицій, але для цього доведеться витратити гроші і дорогоцінний час.
Огляди
Дані не знайдено
У нас ви можете придбати товари, як для побутового рівня використання, так і для промислових навантажень.